søndag 13. november 2011

Fin farsdag!

Me har ikkje vore så voldsomme på å feire fars- /morsdag, men ein liten helsing brukar me å gi kvarandre. Denne veka har min kjære kjøpt seg Ipad, og eg gløymt å kjøpe noko, så då blei det ikkje gave i år. Ikkje kom eg på at Storesøster skulle teikna til han heller. I tillegg har Lillebror blitt sjuk i dag, så noko "feiring" blei det ikkje hjå oss(sjølv om Pappa og Storesøster var til svigers og åt kake)
Derfor vil eg idag vise denne sjønne teikningen min kjære fekk til bursdagen sin i august. Som ein tydelig kan sjå, er Pappa større enn resten av familien, og Lillebror har fått hjerte-fjes :) Herlig teikning, som eg syns fortjente ramme.

Ha ei fin veka...tenk om 2 veker er det 1.søndag i advent :)

1 kommentar:

  1. Så herlig tegning...
    Elsker fotnotinger ;)

    Tenk at jeg stod så lenge å lurte på om jeg skulle velge ekorn eller kanin, at det fortsatt går i surr ;)
    Tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom!
    Nå har jeg rettet på det og legger meg til som følger og håper du fortsetter å passe på meg hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett