lørdag 9. oktober 2010

"søster's tacorett"

Eg har aldri vore så veldig glad i taco, kanskje fordi me alltid skar opp alt for masse grønsaker/salat, og det drysse ut, og kjøtdeigen blei fort kald og osten smelta ikkje, o.l. Men når eg fann denne oppskrifta i Haugesunds avis ein gong, då blei eg glad. Ikkje akkurat sunn middag, men knakande god :)

Her e jaffal oppskrifta mi:

400 g kjøtdeig

1 løk, kuttes i termingar

1 raud paprika, kuttes i terningar

1 pk seasoningmix tacokrydder

1/2 purreløk, kuttes i ringar

1 beger creme fraiche

1 beger philadelphia

1 pk ost til gratinering

Hvetetortillas

Blanda frisk salat

Kjøtdeigen steikes med løk og paprika. Ha i seasoningmix. Philadelphia-ost og creme fraiche blandes og legges lagvis med kjøtdeigblandinga i ei ildfast form. Dryss over purreløken og ost.

Gratineres i ovnen ved 200 grader i 20-30 min.

Serveres med hvetetortillas og blanda frisk salat.

Me pleie å pakka alt inn i tortilla, slik ein gjere med vanleg taco. Prøv og nyt :)

E.s: Eg ska få tatt bilde av retten neste gong eg lage ann sjølv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar