mandag 11. august 2014

Tur til fjells

Eg gløyme visst å blogga for tida, eller mangle blogg-gnist. 
Sitte å ser ut på vind og regn, og tenke eg sko tatt bilete av telys og håndarbeid.
Men når eg nå sjekka kamera, såg eg sommaren lysa mot meg der frå slutten av juli.
Denne turen gjorde godt i kropp og sjel.

Byrja turen i traktor, og det er veldig greit...bruka tre timar frå traktoren starta til me var på hytta.

Så var det på med sekkane...alle kvar sin :)

Oppover i fint driv...

Første pause og opning av energi-pakkar...stor stas.

Storesøster leiar ann...


Langt om lenge såg me hytta i det fjerne (ca midt i bilde).

Lillebror borte ved bekken

'
Storesøster i døra

Gamla grishuset...

Utsikten frå stødl


Snakke med Besten mens han kikre etter sauer



Her bada me i fjellvatnet...ikkje akkurat varmt, men fekk duppa oss.                                                                                      Varmt, og sjølv her på 600 moh var det 27 grader midt på dagen(på land)

Kosebamsane klar for heimtur

Storesøster, besten og besta kom seg over hengebrua

Lillebror leiar ann på veg heim...
Me hadde nokre flotte dagar, 
og sjølv om me gjekk langt var ungane glade og fornøgde heile turen.
Gledar meg til september, når eg og storesøster skal tilbake på sauesamling :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar