fredag 25. november 2011

Vår biletevegg

Me har lagd oss ein biletevegg på ein liten vegg me har. Her har me bileter av familien. Bryllupsbileter, konfirmasjonsbileter og nokre babybileter. Det er ikkje noko spesielt system, bortsett frå dei eldste bilete øverst.
Søndag til onsdag var eg og ungane heim i 90-årsdag til mi kjære farmor. Eg har av og til tenkt at eg skulle vore å sjekka om der er nokre spennande antikvitetar i Hamrabø(der eg viste bilete frå i sommar). Det fekk eg ikkje sett så masse på nå, men eg fekk med meg herlige konfirmasjonsbilete av mi mor og mi moste :)
Kanskje kjem det glimt av noko anna eg fann seinare denne veka ;)
Her er bileteveggen vår:


Nokon som veit koss ein kan bli kvitt refleksar i bileteglas?

Ha ei flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar