mandag 21. februar 2011

Strikka huva i lilla garn


Då har eg endelig spøta noko til meg sjølv. Eg kom tilfeldigvis inn på bloggen til G-Anette's kreativiteter, og her fann eg oppskrift på ei huva som eg likte godt. Denne var kjapp og enkel å spøta, og den blei fort ferdig :) Eg bruka rester av garnet eg bruka på boleroen eg spøta til meg sjølv. Dette blei derfor ei vår-huva, spøta med bomullsgarn. “Paris” garnet er er eit bomullsgarn, og eg syns det var godt å spøta med. Fargenr. eg har brukt er: 08.


Tenke at den blir kjekk utover våren når eg skal ut å trilla lillebror. Litt kald endå, kjenner eg, etter å ha brukt den til jobb nokre dager.


Oppskrifta Thermis-huva ligg her, så ta ein kikk! :

http://g-anette.blogspot.com/2011/01/strikket-sett-og-sjarm-penal.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar