tirsdag 29. oktober 2013

En liten mus...

På fredag var eg på kurs med jobb,
og kursholdaren ein fantastisk,inspirerande dame.

Du kan sjølv hente inspirasjon på nettsida hennar, fantasifantasten.no, eller søk ho opp på facebook.

Så me har bestemt oss for å lage tittekasse med diktet "En liten mus"
Mitt oppdrag er å hekle/strikke musa, 
og igjårkveld satte eg i gong.

Bildeinsprirasjon fann eg HER.

Og her er resultatet:




Dette blei visst ei fingerdukke, så eg får lage ei ny til å ha i titteskapet.
Ser eg har gløymt værhår, så det får eg sette på seinare.

Idag er ei heima med halvslakk storesøster, men må gjera litt husarbeid.
Ha ein flott tysdag! :)

2 kommentarer:

  1. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

    Veldig gøy med inspirerende kurs altså :)

    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett
  2. Så urtrulig skjønn lita mus,herlige❤️Flott å være på kurs og bli inspirert:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett