tirsdag 20. august 2013

Handskrifta mi

Vil du vinne ei gave frå Victoria secrets?
Idag er første utfordring, og det er å vise handskrifta si, så her er mi:

Fint, og skummelt(?) dikt :)

Skrifta mi er formskrift, og den blei slik på ungdomskulen, trur eg. Før det skreiv eg løkkeskrift, og nå syns eg det er kjekt å skriva løkkeskrift, fordi det er fint( og skrifta er lik som for 20 (?) år sidan). Nesten som eit barndomsminne :)
Slik eg løkkeskrifta mi:


Slike ansikt teikna eg og på ungdomskulen :)
Korleis er di handskirft, og brukar du den ofte? 
Her er det helst handlelappar eg skriv :)

Ha ei flott veka vidare! :)

1 kommentar:

  1. Så koselig at du deltar i utfordringen hos meg, det gleder meg masse, masse!

    Du har en vakker håndskrift, søte!

    Ønsker deg en fin ukesstart:)
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett