mandag 29. juli 2013

Strikka pute frå Crush concept

Dette innlegget har eg tenkt på mange gonger.
Eg var på bloggtreffet i mai, Sommerkos på haugalandet
som Fabelaktige Maia var med å arrangerte saman med flotte Mittsitt-Karianne.
På dette kjekke (og kalde) bloggtreffet var Hedda frå Crush consept, og ho snakka varmt om butikken og konseptet sitt.
Du kan sjå meir her på facebook, eller crush consept-bloggen.
Me fekk eit strikke-sett som eg trudde eg skulle vera kjapp å spøta, men det var eg ikkje, 
men nå er den endelig ferdig :)
Og sidan stova for ein gongs skyld var rydda måtte eg ta bilete igjår.





Eg har faktik ikkje vore på sjølv butikken, sjølv om den ligge i Haugesund sentrum, 
men eg likte godt konseptet og Hedda. 

Ta ein kikk du vel...dei har mykje fint!

Ha ei fin veka vidare!!
...her er det siste ferieveka, og imorgon blir det gratis sommarkino -tingeling :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar