tirsdag 16. juli 2013

Maxikjole av t-skjorte

Eg har hatt lyst å laga denne maxikjolen til storesøster etter at eg fann Denne linken på pinterest.

Øverste delen er ei t-skjorte som storesøster har arva.
Nedre delen er frå same gamle lakenet eg brukte på Denne bodykjolen.

Modellen prøvde så godt ho kunne å vera sur, men det funka ikkje heilt ;)






Eg er så dårleg på å avslutte prosjekter, som denne kjolen.
Eg sydde den på syklubb for fleire veker sidan, 
men først igjår klarte eg sy nedrekanten, som var det einaste som mangla.

Burde sydd meir enn eg spøte, då det er mindre arbeid, så ikkje slik krise om ungane ikkje vil gå med det...eller? 
Kjolen som eg strikke på er eg veldig spent på om ho vil bruka... 
Den er snart ferdig, så då får me sjå :) Kanskje eg blir ferdig ikveld :)


2 kommentarer:

  1. Så kjempefine kjole og fine jente:)så flott å sy noko sjølv,det blir så unikt og fint❤
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det...tidleg oppe du og ser eg ;)

      Slett