lørdag 13. juli 2013

Ferieoppstart

Mann min tok ferie ei veka etter oss, altså første dag idag. 
Så på mandag tok eg med meg ungane og reiste heim t foreldra mine.
Det er i innlandet, og me hadde fint ver alle dagar utan tysdag.
igjår kom me heim igjen til Haugesund, og her er veret slik: :(


Så då er det kjekkare å sjå bilete frå torsdag:


Stas å vera med mobro å kjøra traktor


Arvekjole frå når eg var lita, og den blei godkjent av storesøster



Herlige gamle hus på garden, her med skog på taket


Leikehytta mi frå før i tida/ grishus frå gamalt av




Min grandonkel på 91 år måtte berre slå litt med ljå i år og :)

Akeleie, trur tanta mi...

Ikkje akkurat flatt i denne grenda.....

Så fin og roleg grend *elsk*
Lillebror fann bilar å leike med

Mor driv med høying i finveret
Så slikt flott ver har me hatt i første ferieveka :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar