fredag 26. juli 2013

Boligpluss, og hagen :)

Når eg var på bloggtreff,sommarkos var eg så heldig å vinna halvtårsabbonement på boligpluss.
Og eg har nå fått første bladet, og det er eit skikkelig koselig blad.
Flott å kosa seg med på terrassen i det flotte veret me har på Haugalandet nå.


Her er òg nokre bilete frå hagen sist veka...

Jordbæra ser ikkje slik ut lenger


Eple blir det mykje av, sjølv om det ikkje blir ei einaste plomme...

Solbærbusken veltar utover

med mykje bær :)


Ripsa har òg skifta farge denne veka...


Rhododendron veks og veks :)
Skal gå ut idag og ta bilete av kva denne varme veka har gjort med bæra i hagen.
Blomar har eg for lite av etter me røska opp bedet me hadde, og rosene eg ikkje byrja bløme endå.

Ha ein fin fredag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar