søndag 10. mars 2013

Jentehelg i Stavanger

Denne helga har eg og søster mi vore på vår årlige jentetur til Stavanger.
Fredag tok me inn på hotell, åt middag på Burger king,
og slappa av på hotellet med snop og film :)
Me drakk energidrikk for seint på kveld, så natta blei litt kort ;)


Lordag stod me opp til herlig hotellfrokost, før me tok toget til Sandnes :)



Der er mange kjekke butikkar, så me fekk brukt litt penger.
Me koste oss på kafé, kjøpte byblomar til våre sjønne heima, 
og så tok me turen til Stoff & stil...håpe eg får gnist til å sy litt snart :)
Stoff & stil har mykje fint, og dei opna ny avdeling i Stavanger nå i februar.

Så tok ikkje eg fleire bilete denne helga, så eg er ikkje så flink til å dokumentera.
På kvelden var me ut å åt italiensk mat, og tok eit par drinkar, før me enda tilbake på hotellet og ny film. Me er visst "heimekjære" og ikkje så store festløver.. ;)

Jaja...helga har vore kjempekjekk og avslappande,
og me kunne vore lenger utan at eg hadde klagd. 
Men dei heima syns det var kjekt me kom heim igjen.

Forresten kjøpte eg meg eit nytt lite spøte-prosjekt òg ;)

Ha ei fin ny veka, om ikkje mange timane :)

4 kommentarer:

  1. Så herlig med slike jenteturer - også til Stavanger, det er supert :) en av mine favorittbyer :) men du? ikke suuuperlurt å drikke energidrikk sent på kveld, hehe ;) men høres ut som dere har kost dere glugg. Ønsker deg en nydelig uke videre ♥ klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jatakk,me merka at energidrikken var feilplassert,der me låg me trillrunde auger og prøvde sova ;) jaja,kos va d :)

      Slett
  2. Stavanger er gøy vet du, og jenteturer er gullverdt!
    Ha en fin uke du også ;)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ja,jentetur ein gong i året er d luraste me har komme på :)

      Slett