lørdag 12. januar 2013

Sjokoladekuler

Idag er pappaen ute av hus.
Lillebror kvile i vogna si.
Så eg og storesøster lagar sjokoladekuler.



Storesøster fann fram ingrediensene som eg sa ho skulle finne, 
og ho knødde "deigen" saman.
Det var visst løye :)




21 kuler blei det, eller 19 etter me hadde prøvesmakt dei ;) 
Live rulla dei i kakepynt.

Eg huske eg og søster mi laga desse når me var yngre. 
Når mor og far var i fjoset, laga me slike som var klare til prøvesmaking når mor og far kom inn igjen.(viss det var noko igjen... ;) )

Legge med eit bilete av oppskrifta me bruka idag:


Ha ei fin helg alle saman!

:)

8 kommentarer:

  1. Så nydelig jente og så fin stund dere har hatt sammen! elsker slike sjokolade-boller. Innom for å ønske deg et godt nytt år og en fortsatt god helg. klem klem

    SvarSlett
  2. Hei høpp!

    takk for fine ord inne hos meg:)

    Nydelig jente som så ut som hun koste seg:)

    har også to barn her som elsker å bli med mamma
    på kjøkkenet...

    Nyt søndagen og snart ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Desse bollane er nok søte og gode:)

    SvarSlett
  4. mmmm!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt å vera med veninner! Her gjekk kvelden i trening,og litt strikking :)

      Slett