tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år :)

Nå er me nesten i 2013, og det er spennande.
Kva vil skje i det nye året? 
Mykje spennande? Noko kjedelig? Noko trist? Noko oppløftande?
Eg har hatt eit godt år i år, og ynskjer at 2013 skal bli eit bra år.

Eg har ein drøm om å bli flink til å trena, eta sunt, legga meg slik at eg får nok søvn, vera flink å blogga, bruka tida med ungane på ein positiv måte og ha meir ut-av-huset-tid med mannen min :)

Men akkurat nå trur eg forsettet mitt for 2013 er at eg skal bruke mindre tid i sofaen :) 

Vel spøte eg jo og er i sofaen då, men generelt mindre tid i sofaen, og meir på kjøkken, bad, hobbyrom, og ute!

Så, med dette forsette, ynskjer eg dykk alle eit godt nytt år!
Må 2013 bli eit innholdsrikt og spennande år! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar