søndag 8. april 2012

Påske i stova

Her kjem eit bileteras av diverse påskepynt, noko laga av meg, og noko av storesøster :)

Blom eg fekk av svigers til bursdagen

Årets nykommer, etter oppskrift frå garnstudio.com

Årets pynt frå barnehagen

Hekla før eit år, rundt isoporegg

Tova høner,frå i fjor? Sjå eit anna innlegg :)

Kaniner spøta før eit år :)

Svigerinna mi kom på besøk me påskegul neglelakk til store og små jenter :)
Ein fridag igjen, og så er kvardagen tilbake. Blir nok kjekt med kvardag igjen, og eg skal nyte dei siste 3 vekene før eg byrje forsiktig i jobb igjen. Lillebror er så herlig nå, så godt eg berre skal jobba litt :)

Hjelpe til med fotoshoot :)

1 kommentar:

  1. Så koselig påskepynt :D

    Du må gjerne ta turen innom hos oss og bli med på blogglotteriet vårt :D

    SvarSlett