torsdag 23. februar 2012

Liebster blog-award

Eg har ikkje mange faste følgjerar, men har nå merka at det lønnar seg å vera med på diverse utfordringar og slikt. Etter å ha vore med på Moseplassen sin X-faktor blomsterutgaven, fekk eg ein Libster blog-award frå Kolonihaven Fauer Flora, som er ei dansk hagebloggar. Sjekk ut bloggen hennar HER.
Eg har ikkje fått award før, og syns faktisk det var litt stas å bli lagt merke til, og sidan eg syns det, tenkte eg kanskje at andre "nye" bloggerar eg følgjer, ville synast det same. Hjelpa kvarandre å bli sett :)



Så nå er det min tur til å gi vidare, og eg har ei lang liste med bloggar eg sjekke ganske ofte. Ser det er mange lokale, nye bloggar, men dei eg har lyst å gi awarden vidare til, er: 

Ann Helen med bloggen Modernestil 

Heidi med bloggen Vidunderlig

Veronica medd bloggen Hjelp, jeg er blitt mamma


og 

Superlotta med bloggen Små føtter, store spor



Skulle de ha lyst til at gi prisen videre er reglene følgjande:
- Awarden gis til 5 bloggerar som har under 200 faste leserar.
- Du forteller bloggaren via bloggens kommentarfelt, at du har valgt henne/han som mottakar av awarden
- Du linker til den du har fått awarden av samt til de 5 bloggane, som du har valgt.

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å få award! Det er første gong for meg!! Takk for at du liker bloggen min! Det er kjekt å få slike tilbakemeldingar!!

    SvarSlett
  2. wow du er jo bare gullande goe:))) 1000 takk. Detta blei ein kjempe goe start på helgå!!!
    Snadder at eg er ein av dei bloggane du kikkar innom til. Ønske deg ei superduper helg. Klemmen

    SvarSlett