torsdag 16. februar 2012

Fleecekjole til stor og liten

Endelig har eg somla meg til å sy fleecekjole til storesøster, så igjår når ho kom heim frå barnehagen var kjolen klar. Den blei tatt på med ein gong, og dette var tydeligvis ein godkjent dansekjole. Lillebror sitte i bakgrunnene og følger med, og glede seg nok til han kan vera med å dansa.


Det var meir stoff att, så dermed fekk Lise-Lotte òg fleecekjole i same stoffet, og det var stas. Boka fekk eg av ei kollega, og det er ikkje siste gong eg bruke den. 


Nå nærme det seg helg, og etter helga er det trekning av Give awayen min. Har du tatt lodd?

God helg! :)

2 kommentarer:

  1. Hej Venke... sikke fine dine "piger" er.

    Jeg har givet dig en blog award, se mere på www.fauerflora.dk

    Kh Line Fauerholm

    SvarSlett
  2. Så fin den ble :-) Og sikkert varm og god også!

    SvarSlett